Monday, February 14, 2011

My LIfe to Share part 2..

Its just that ..


i liked u the way u are..
kite kalau bercinta kena
bimbing pasangan kita ke jalan benar
dan bukan kerana nafsu semata2
cinta pada ALLAH paling penting..
kedua,Cinta pada RASUL
ketiga, CInta pada IBU BAPA...
yang terakhir barulah sesama insan..
semua mengaharapkan kesempurnaan dari pasangan kita
dan xmungkin kita akan dapat apa yang kita harapkan
tetapi REDHA dan SYUKUR yang dapat menyempurnakan
ketidaksempurnaan..




ARSENAL!!!


Hail The GUnners..kire mcm underdoq la gunners
org kate arsenal xkuat
but they play the beautiful game..
barca pon da la0k..
love u s0o much..

home


Away



you said you needed a little time for my mistakes
It's funny how you use that time to have me
replaced
Did you think that I wouldn't see you out at the movies?
Whatcha doing to me?

You're taken' him where we used to go
Now if you're trying to break my heart
It's working 'cause you know

That, that should be me holding your hand
That should be me making you laugh
That should be me, this is so sad
That should be me, that should be me

That should be me feeling your kiss
That should be me buying you gifts
This is so wrong, I can't go on
'Til you believe that should be me

I need to know should I fight for our love or disown?
It's getting harder to shield this
pain in my heart




La La La Laaa… La, hari-hari kerja!
La La La Laaa… Bosan dengan kerja, haha!
La La La Laaa… La, hidup harus kerja, kerja!
La La La Laaa… La, hari-hari kerja!
La La La Laaa… Bosan dengan kerja, haha!
La La La Laaa… La, hidup harus kerja, kerja!
Ooh! Terpinga-pinga
Tak puas lagi beradu, mengantuk
Subuh hingga senja
Ah! Hari-hari sama saja
Ah! Nak bancuh kopi
Tapi gulanya tiada, minum saja
Kerja bagai nak gila
Ah! Tak juga kayaaa!


tiap hari balik pk0l 2,3 pagi...mati la aku..next week im resigning...manager gaji saya,saya mau..tarak bagi gaji..waa bgi bankrup u pnya piza hut..haha

No comments:

Post a Comment

..mimpi indah..